[rev_slider_vc alias=”marketing-summit” slider_style=”” enable_paspartu=”no”]

Do konferencji

Dołącz do

Brand Summit !

Przez dziesiątki lat silne marki umiały zgromadzić wokół siebie fanów, często wiernych przez całe lata. Ale współczesny świat, coraz bardziej wymagający i pełen marek, wymaga czegoś nowego. Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Marka staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy, i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów. Sztuką staje się umiejętne komunikowanie marki i dbanie o jej wizerunek. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej.

Trzy perspektywy

Marka pod lupą .

Kluczowym tematem Brand Summit w roku 2019 jest marka, na którą spojrzymy z trzech perspektyw: korporacyjnej, konsumenckiej i pracodawcy. Jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki?

Dla kogo konferencja?

Zaproszenie do udziału .

Zapraszamy wszystkich odpowiedzialnych w firmach m.in. za: markę (konsumencką, korporacyjną, pracodawcy); komunikację wewnętrzną; komunikację zewnętrzną; employer branding; marketing; PR; social media. Wśród uczestników znajdą się między innymi: CEO, członkowie zarządu, właściciele firm, HR, Talent, Rekrutacja, Marketing, Komunikacja, PR i Employer Branding.

Left Parallax Background Element
Right Parallax Background Element

Kogo spotkasz na konferencji ?

Prelegentami na konferencji Brand Summit 2019 są eksperci i praktycy w swoich dziedzinach, którzy podzielą się swoją wiedzą z uczestnikami.
Left Parallax Background Element
Right Parallax Background Element

Ramowa agenda .

Część 1.

Percepcja marki

8.00 – 9.00

Rejestracja i dobra kawa na start

9.00

Powitanie

9.15 – 10.15

Przyszłość biznesu a marka i komunikacja.

Jak trendy kulturowe wpływają na markę? Znaczenie marki, pracy, komunikacji, kultury, społeczeństwa w perspektywie najbliższych lat.

Jacek Kotarbiński
Ekonomista, marketingowiec, bloger kotarbinski.com

10.15 – 10.45

Integracja marki. Ile marek posiada firma?

Czy marka produktowa (consumer brand) = marka pracodawcy (employer brand) = marka firmowa (corporate brand)? Jakie są korzyści ze zintegrowanej marki?

Anna Macnar
CEO HRM Institute

10.45 – 11.05

Przerwa kawowa i networking

Część 2.

Marka zaczyna się od środka.

11.05 – 11.45

Transformacja kulturowa

– temat nr 1 w biznesie w czasach industry 4.0 i pracownika 5.0.

Joanna Tonkowicz
Partner Zarządzający Absolvent Consulting

11.45-12.15

Reputacja i kultura organizacyjna
to (jedyna) waluta przyszłości, która ma znaczenie.
Peter Drucker twierdził, że kultura organizacyjna zjada strategię na śniadanie. Jak dbać o reputację i kształtować kulturę organizacyjną aby firma rosła w siłę?

Kamilla Giedrojć
Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics

12.15-12.30

Przerwa kawowa i networking

12.30-13.00

Od personal brandingu do ambasadora marki firmy.
Social selling w służbie markom.

Adrian Gamoń
Brand Experience & Communication Strategist

13.00-13.30

Docenianie a siła marki pracodawcy.
Bez doceniania pracowników żadna marka nie wykorzysta swojego potencjału na rozwój. 

Kasia Zadrożna

Culture & Communication Global Senior Manager AmRest

Jakub Semerda

CEO Preeshare

13.30-14.30

Lunch i networking

Część 3.

Social, Digital i komunikacja marki.

14.30 – 15.15

Budowanie cyfrowej strategii
Strategia marketingowa w cyfrowym świecie. Luksus czy konieczność?

Mariusz Łodyga
CEO Premium Consulting

15.15-15.45

Brand Experience – holistyczne spojrzenie na doświadczenie marki.
Włącz się w rozmowę!

Aleksandra Lemańska-Czajka
Personal Development Manager | INEA

15.45-16.15

Budowanie marek na lata
Opowiadanie historii (storytelling) kluczem do pozyskania i utrzymania uwagi konsumentów i kandydatów w perspektywie długoterminowej.

Jakub Smarz

Talent Brand Lead for Poland, Accenture

16.20

Zakończenie konferencji i networking

www.brandsummit.pl

Partnerzy Konferencji

Partner Strategiczny

Partnerzy

Patroni Medialni

Wybierz odpowiednią opcję dla siebie

Rejestracja

Udział w konferencji 21.11.

PLN 670
  • Udział w Konferencji
  • Materiały konferencyjne
  • Lunch, przerwy kawowe
  • cena regularna

Udział w warsztacie (22.11)

PLN 870
  • Udział w warsztacie
  • Materiały
  • Certyfikat
  • Lunch, przerwy kawowe

Konferencja + warsztat (21-22.11)

PLN 1340
  • Udział w Konferencji i warsztacie
  • Materiały
  • Certyfikat
  • Lunch, przerwy kawowe

Lokalizacja konferencji

EY Academy of Business, Budynek Focus

Al. Armii Ludowej 26, Warszawa

Warsztaty

Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę na tematy poruszane na konferencji, zapraszamy na warsztaty, które odbędą się dzień po konferencji (22.11.). Sprawdź szczegóły i zarejestruj się. Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób związanych z marketingiem, komunikacją, employer brandingiem, HR, rekrutacją, administracją, zarządzaniem w organizacji, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firm. Liczba miejsc ograniczona!
Warsztat 1

Zintegrowana marka od A do Z

22.11.2019, 9.00-16.00

Marka produktowa, marka korporacyjna, marka osobista i marka pracodawcy, to cztery główne marki, z którymi może mieć do czynienia klient czy kandydat. I choć każda z nich jest różna, to coraz częściej zachodzi między nimi synergia i przenikanie.

Warsztat Zintegrowana marka od A do Z to propozycja m.in. dla tych, którzy chcą rozpocząć pracę nad stworzeniem strategii zintegrowanych marek firmy.

Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się między innymi:

  1. Jakie są kluczowe składniki, podobieństwa i różnice czterech marek.
  2. Jak definiować unikalną ofertę każdej marki.
  3. Jakie są grupy targetowe każdej z marek.
  4. Jak stworzyć strategia zintegrowanej marki od A do Z.
  5. Jak zdobywać lojalności odbiorców marek.
  6. Jak angażować w budowanie silnych marek.
  7. Jak komunikować każdą z marek.
  8. Jak poszukiwać emocjonalnych więzi z marką.
  9. Marka pracodawcy vs marka konsumencka.
  10. Konkurencja korporacyjna vs rekrutacyjna.

Prowadząca: Anna Macnar, CEO HRM Institute

Termin: 22 listopada 2019

Czas trwania: od 9.00 do 16.00

Miejsce: Warszawa, Plac Konesera 9

Warsztat 2

EB = Emocje + Biznes

22.11.2019, 9.00-16.00

Jak budować markę pracodawcy, która stymuluje strategię biznesową firmy oraz ludzi z nią związanych.

Warsztat pozwoli Twoim managerom:

  1. Zaprojektować mapę doświadczeń ludzi (rynek pracy, pracowników, klientów, interesariuszy i liderów) zgodnie z najnowszymi trendami zarządzania przez wartości.
  2. Poznać narzędzia i metodologię wdrażania skutecznej strategii EB.
  3. Przekonać biznes, że EB to temat ważny nie tylko dla HR, to temat ważny z pozycji strategii biznesowej firmy.

Dla kogo warsztat?

  1. Dla osób odpowiedzialnych bezpośrednio za HR i EB
  2. Dla osób, których działania mają wpływ na wizerunek pracodawcy – managerowie, marketingowcy, CSR’owcy
Prowadzące: Joanna Tonkowicz, Karolina Proczek

Absolvent Consulting

Termin: 22 listopada 2019

Czas trwania: od 9.00 do 16.00

Miejsce: Warszawa, Plac Konesera 9

Newsletter