[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”9.00″]
[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list][mkdf_timetable_list shadow=”yes” subtitle=”Część 1.” title=”Percepcja marki”][mkdf_timetable_list_item title=”9.15 – 10.15″]
Jacek Kotarbiński
Ekonomista, marketingowiec, bloger kotarbinski.com
Trendy kulturowe, znaczenie marki, pracy, komunikacji, kultury, społeczeństwa.[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”10.15 – 10.45″]
Anna Macnar
CEO HRM Institute
Czy marka produktowa (Consumer brand) = employer brand = corporate brand?[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”10.45 – 11.05″]
[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list][mkdf_timetable_list shadow=”yes” subtitle=”Część 2.” title=”Marka zaczyna się od środka.”][mkdf_timetable_list_item title=”11.05 – 11.45″]
Szczegóły wkrótce
Jeśli kultura organizacyjna zjada strategię na śniadanie, to jak ją kształtować, aby firma rosła w siłę?[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”11.45 – 12.15″]
Adrian Gamoń
Brand Experience & Communication Strategist[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”12.15 – 12.45″]
Katarzyna Zadrożna AmRest
Jakub Semerda Preeshare[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”12.45 – 13.45″]
[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list][mkdf_timetable_list shadow=”yes” subtitle=”Część 3.” title=”Kreatywność w komunikacji marki.”][mkdf_timetable_list_item title=”13.45 – 14.15″]
Szczegóły wkrótce
Opowiadanie historii (storytelling) kluczem do pozyskania i utrzymania uwagi konsumentów i kandydatów w perspektywie długoterminowej.[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”14.15 – 14.45″]
Szczegóły wkrótce
Miej coś do powiedzenia i bądź kreatywny![/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”14.45 – 15.05″]
[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list][mkdf_timetable_list shadow=”yes” subtitle=”Część 4.” title=”Social & Digital w promowaniu marki.”][mkdf_timetable_list_item title=”15.05 – 15.50″]
Mariusz Łodyga
CEO Premium Consulting
Utrzymanie zaangażowania odbiorców marki.[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”15.50 – 16.20″]
Szczegóły wkrótce
Włącz się w rozmowę![/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”16.20″]
www.brandsummit.pl[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list]