[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”9.00″]
[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”9.15 – 10.15″]Przyszłość biznesu a marka i komunikacja.
Jak trendy kulturowe wpływają na markę? Znaczenie marki, pracy, komunikacji, kultury, społeczeństwa w perspektywie najbliższych lat.
Jacek Kotarbiński
Ekonomista, marketingowiec, bloger kotarbinski.com[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”10.15 – 10.45″]Integracja marki. Ile marek posiada firma?
Czy marka produktowa (consumer brand) = marka pracodawcy (employer brand) = marka firmowa (corporate brand)? Jakie są korzyści ze zintegrowanej marki?
Anna Macnar
CEO HRM Institute[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”10.45 – 11.05″]
[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list]
– temat nr 1 w biznesie w czasach industry 4.0 i pracownika 5.0.
Joanna Tonkowicz
Partner Zarządzający Absolvent Consulting[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”11.45-12.15″]Reputacja i kultura organizacyjna
to (jedyna) waluta przyszłości, która ma znaczenie.
Peter Drucker twierdził, że kultura organizacyjna zjada strategię na śniadanie. Jak dbać o reputację i kształtować kulturę organizacyjną aby firma rosła w siłę?
Kamilla Giedrojć
Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics [/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”12.15-12.30″]
[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”12.30-13.00″]Od personal brandingu do ambasadora marki firmy.
Social selling w służbie markom.
Adrian Gamoń
Brand Experience & Communication Strategist[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”13.00-13.30″]Docenianie a siła marki pracodawcy.
Bez doceniania pracowników żadna marka nie wykorzysta swojego potencjału na rozwój.
Kasia Zadrożna
Culture & Communication Global Senior Manager AmRest
Jakub Semerda
CEO Preeshare[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”13.30-14.30″]
[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list]
Mariusz Łodyga
CEO Premium Consulting[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”15.15-15.45″]Brand Experience – holistyczne spojrzenie na doświadczenie marki.
Włącz się w rozmowę!
Aleksandra Lemańska-Czajka
Personal Development Manager | INEA[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”15.45-16.15″]Budowanie marek na lata
Opowiadanie historii (storytelling) kluczem do pozyskania i utrzymania uwagi konsumentów i kandydatów w perspektywie długoterminowej.
Jakub Smarz
Talent Brand Lead for Poland, Accenture[/mkdf_timetable_list_item][mkdf_timetable_list_item title=”16.20″]
www.brandsummit.pl[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list]
[/mkdf_pricing_table_item][mkdf_pricing_table_item type=”standard” active_item=”no” button_text=”Zarejestruj się” title=”Udział w warsztacie (22.11)” price=”870″ currency=”PLN” button_link=”https://brandsummit2019.konfeo.com/pl/groups”]
[/mkdf_pricing_table_item][mkdf_pricing_table_item type=”standard” active_item=”no” button_text=”Zarejestruj się” title=”Konferencja + warsztat (21-22.11)” price=”1340″ currency=”PLN” button_link=”https://brandsummit2019.konfeo.com/pl/groups”]
[/mkdf_pricing_table_item][/mkdf_pricing_table]
Marka produktowa, marka korporacyjna, marka osobista i marka pracodawcy, to cztery główne marki, z którymi może mieć do czynienia klient czy kandydat. I choć każda z nich jest różna, to coraz częściej zachodzi między nimi synergia i przenikanie.
Warsztat Zintegrowana marka od A do Z to propozycja m.in. dla tych, którzy chcą rozpocząć pracę nad stworzeniem strategii zintegrowanych marek firmy.
Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się między innymi:
Prowadząca: Anna Macnar, CEO HRM Institute
Termin: 22 listopada 2019
Czas trwania: od 9.00 do 16.00
Miejsce: Warszawa, Plac Konesera 9
[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list]
Warsztat pozwoli Twoim managerom:
Dla kogo warsztat?
Absolvent Consulting
Termin: 22 listopada 2019
Czas trwania: od 9.00 do 16.00
Miejsce: Warszawa, Plac Konesera 9
[/mkdf_timetable_list_item][/mkdf_timetable_list]