/  Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktyk wspierający firmy w rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellera „Sztuka Rynkologii”. Keynote wielu konferencji biznesowych, trener biznesu, konsultant i mentor innowacyjnych firm i startupów. Felietonista „Forbes Polska”. Członek Rady Programowej Forum IAB Polska. Członek jury: Superbrands Poland, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Zwycięzca konkursu Blog Onet.pl Rok 2012 w kategorii „Blogi profesjonalne i biznesowe”. Bloger „Harvard Business Review Poland”. Konsultant zarządu wielu firm. Dyrektor Generalny POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail, międzynarodowy ekspert w dziedzinie marketingu zakupów. Jego e-book „The Art of Marketing” był bestsellerem w iTunes w kategorii „Biznes”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca w Chartered Institute of Marketing/Questus, Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankowa, Uniwersytet Gdański. Autor publikacji w „Marketingu w praktyce” i „Marketer Plus”. Założyciel fanpage Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor „Subiektywnego bloga o sztuce marketingu” kotarbinski.com.